Thursday, February 13, 2014

~MASTER@ PASCASISWAZAH~

~PERJALANAN BERMULA~

alhamdulillah diberi kesempatan untuk bersua lagi di blog tercinta nie..kali nie as s. master dlu as student dgree..

TQ so much>>>
first at all ..tq to my MUM because of her give me a spport to cntinue studies in UKM..secnd to my belove Friend, lecturer, sist n Youngest sistr..not frget to GOD "Allah swt..because of HIM i 'm here..!!

next journey>>>
permulaan perjalanan kita bermula pada trikh 12 FEBRUARI 2014...sbgai student SARJANA PENDIDIKAN ISLAM UKM..insyaAllah akan berkonvo 2016 soon..walaupun pada mulanya sukar jugk nk buat pilihan  dlam meneruskan pengajian atau tidak tapi semuanya di atur oleh DIA yang Maha Mengetahui..walaupun hati sedeh dan berbelah bagi untuk meninggalkan sebentar BONDA Tercinta di kg Halaman..namun semngat yang diberikan olehnya aku dengan Bismillah dan memasang niat untuk mencri dan meneroka ilmu yang baru dan apa yang aku idam2kan slama niy..bermula..dengan keredhaan bonda Dan Mengharapkan Keredhaan Allah.jua.kerana aku yakin tiada satu yng aku lakukan tanpa pertolongan dan bantuan DariNYA...

my belove MUM..>>
MAK pengorbanan mu sngat aku hargai ...btol orng kata MAKsnggup berkorban apa saja untuk anaknya..x tentu anak mmpu untuk menjadi sebaiknya..tpi aku haarapkan agar diriku mmpu menjdi sepertnya..suatu hary nty...sguhpon dia merelakan ank nya pergi mencari ilmu namun aku tahu di sudut kecil hatinya mesti rasa kesunyian..kan..insyaAllah mellaui pengorbanannya aku akan mntrbiyahkan diri agar tidak mensia-siakan apa yng ada..untu 4 semester Di UKM nie..semoga Allah menjaga Memelihara keselamatannya Dan kesihatnnya..dimana jua dia Berada...iNsyaAllah...^.^...

 hopE>>

"YaAllah aku harpkan semoga perjalanan..ini Diredhoi dan Drahmati Allah..dan apa yang aku cari disini hnya ILMU MU YA ALLAH..berkati lah setiap langkah dan tindakan ku dalam mencari dan mempelajari ilmu mu..jadikan aku hmba yang KUAT dan tabah dalam setiap Ujian Dan Dugaan yang mndatang, tiada satu yang terjadi ini tnpa dariMu ya Allah.."semoga perjalanan yang dilalui ini berjalan dengan baik dan lancar...

No comments:

Post a Comment